Gå til innhold

Noen av de feteste RX-7'ene der ute

Ranger emnet


Croacker-RX-7

Anbefalte innlegg

Originally posted by SunnyGTi2.0

 

Kanskje slik at folk skal _tro_ at han har noe virkelig heftig under der ?

 

Det er vel så langt man kommer fra sannheten som mulig.

Årsaken er at det er ikke så lett å oppdrive et panser til rx7, dessuten koster det mye kroner.... og ikke minst problemet man får med lakk forskjell med kamelon lakk. Det blir ALDRI 100% likt... og da er det ikke vits å ha et panser som er farge foskjell på. Derfor så ble panseret beholdt.

 

Hvor i all verden får du fra at han vil at folk skal tro det er stor motor??

 

På tide å slutte med asbjørnsen og moe historier og komme seg ned på bakken igjen :D

 

Hvis du ikke vet alt om saken så ikke si noe, sånt skaper bare masse usanne rykter og det er for 756243544356709436503475 gang bevist IGJEN at en fjær blir til fem høns.

 

Asim....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsaken er at det er ikke så lett å oppdrive et panser til rx7, dessuten koster det mye kroner.... og ikke minst problemet man får med lakk forskjell med kamelon lakk. Det blir ALDRI 100% likt... og da er det ikke vits å ha et panser som er farge foskjell på. Derfor så ble panseret beholdt.

 

Forståelig nok det med nytt panser og lakken og greier...

 

Hvor i all verden får du fra at han vil at folk skal tro det er stor motor??

 

Av samme grunn som folk emblemstyler og setter på annen M-styling på kebabtraller? Folk som setter på ville luftinntak uten noe som helst poeng?

 

På tide å slutte med asbjørnsen og moe historier og komme seg ned på bakken igjen :D

 

Hvis du ikke vet alt om saken så ikke si noe, sånt skaper bare masse usanne rykter og det er for 756243544356709436503475 gang bevist IGJEN at en fjær blir til fem høns.

 

Hvis du ser etter er det formulert som et spørsmål... Rart hva "?"-tegnet gjør.. Kjenner ikke karen, og har ikke no kjennskap til hva han har av motor.

Det eneste jeg har fått med meg er at de som hadde bilen før ham hadde noe skikkelig heftig i, men at han hadde en annen motor.

 

Men jeg forstår hva du mener..

Skal tenke mer over hva jeg skriver neste gang, og ikke sette liv i usanne rykter. Forstår hvor kjipt det kan være :(

 

Men: Hva har han av motor da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår