eiriksmil Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Andy GTV, for det første, den jeg hadde bilde av er original. Det er en USA-versjon, tror jeg, riktignok. Men, du skrev F348. Riktignok kan dette oppfattes som Ferrari 348, men nå har jo Ferrari slengt på en F foran de 3 tallene, som sett på F430. Bare ble litt redd for at du mente F430, eller noe slikt ;) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 OK, da er jeg med. Ganske vanlig forkortelse. :) Må sjekke opp i det med usa versjon. Overrasker meg ikke om de har ødelagt den der borte, men den var grisestygg i alle fall. Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 eneste gangene jeg har sett folk har skrevet eks F360 F612 osv er npr de tror at ferrari sine biler starter med F .. sånn som F40, F50 F430 gjør.. det er ikke en vanlig forkortelse .. det er en vanlig feil Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Tja, Ferrari selv gjør det jo så da antar jeg at det er ok å gjøre "feil". Men men.. dette er nå en veldig lite viktig diskusjon. De fleste skjønner hva man mener enten det er riktig eller galt. Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Er nok viktig å se humoren i det klippet der. "Haha, vi kjørte forbi en ferrari, vi har jammen rå bil ass" :D Er nok ikke tilfeldig at ordet kills står i gåseøyne. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 ser ut som en mr2 spør du meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 ser ut som en mr2 spør du meg Skjønner ikke åssen du får den der til å bli en mr2 men?..... sett filmen på pause når de er ved siden av bilen så skal du få se noe rart;) Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 ser ut som en mr2 spør du meg Da anbefaler jeg IKKE å spørre den karen! Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Merkelig, men jeg og syns det lignet på en mr2, mye pga targataket var rimelig likt, og formene minnet mer om en... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Merkelig, men jeg og syns det lignet på en mr2, mye pga targataket var rimelig likt, og formene minnet mer om en... bra det er flere som har sammen mening om den saken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 bra det er flere som har sammen mening om den saken Hjelper ikke hvor mange som har den meningen, det er fortsatt en Ferrari 348. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Dette er helt klart en Ferrari 348. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 er jo igrunn rimelig vanskelig å avgjøra hvorvidt det er en ferrari eller en mr2 når man bare ser bilen på et så dårlig klipp. til allle de som hardnakka hevder at det er en en ferrari så snakker jeg da om mr2 med replicakit her.. ikke en stock..hehe.. uansett så er nok videon ikke seriøst ment :P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 En som kjenner Ferrari (Eller har litt peil, ser fort om det er kit car, eller ekte!) ;) Kit cars er vanligvis veldig 'høye', og har helt forgjævlige hjulbuer. Man ser det også mellom dørene og bakskjermene, ser det i det meste av formen egentlig.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 er klar over det.. men på en eldgammal 14" skjerm er det litt vanskelig å få bra bildekvalitet ;P og filmen var av elendig kvalitet.. ergo ikke så lett å se .P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg