pahf Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Nå har den gamle spilleren som skulle være en midlertidig løsning gått til heden. Brukte 15min på et helt album :) Så jeg lurer da på hva som er den beste spilleren til 1500,- med mp3 og 2xlinjeutganger. Har litt tro på pioneer sin deh-30, men hvis det er noen andre forslag så hyl ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 gå får Pioneer`en du har tenkt du på, tviler sterkt på at du angrer :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Anbefaler også den spilleren, den har jo aux på jackplugg også :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Det var det jeg trodde ja :) Regner med det blir et lite løft i lydbildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg