Jølla Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Hadde en litt "dyr" tur til jobben i dag. På E18 fra Sandvika retning Oslo, ligger som vanlig i 100-110. så kommer det en sølvfarget Subaru Impreza bak meg, jeg tenkte egentlig ikke noe på den før den begynte og blinke noe veldig blålys bak meg...snut faen kjørte sivil bil. Sivil Impreza, det er dårlig gjort det! hvorfor kan de ikke bruke de gode gamle KZ regga Avensis og Primera. Nå kan man ikke stole på snuten lenger heller nå. Siter 86` Sierra Cosworth, original Motorsport 96` BMW 328 Hamman demo bil 02` Evo 6 og 04` Evo 8 99` Ferrari 355 F1 Spider 06` Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 surt, men fortjent :D Mye sivilsnut på den strekka der så jeg, kjørte den strekka daglig selv når jeg bodde på kolsås, så sivilbiler med blålys jevnt å trutt gitt.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 surt, men fortjent :D Fortjent??? Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Magnus Nilsen Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Fortjent??? Selfølgelig , bryter du loven må du også være klar til og ta konsekvensene også. Men om fartsgrensene er for lave, og bøtenivået er for høyt ,det er en annen diskusjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Selfølgelig , bryter du loven må du også være klar til og ta konsekvensene også. Men om fartsgrensene er for lave, og bøtenivået er for høyt ,det er en annen diskusjon. Greit, greit.... Gidder ikke den diskusjonen Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Fortjent??? Jupp. Du vet hva jeg mener. Lover og regler er til å holdes. Men nok om det. :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståggå Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Har hatt sivil impreza i trondheim i noen år nå. hehe, første uka den var i tjeneste gikk den på take under en biljakt i okstad bakken. Ble tak bytte og greier :D var vel skader for godt over 100 000. Siter Chevy Suburban (97) Porsche 944 (84) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Kjipt at de bruker slike biler til sivilbiler da. Hadde vært vittig om politiet hadde funnet seg en Supra til sivilbil :D Sikkert mange som da hadde tolket blinking med lys i bakspeilet som "få se hva kjerra di er god for da!" og gitt gass uten å vite at han egentlig kjører rett inn i "døden" (les: miste lappen). Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Hadde en litt "dyr" tur til jobben i dag.På E18 fra Sandvika retning Oslo, ligger som vanlig i 100-110. så kommer det en sølvfarget Subaru Impreza bak meg, jeg tenkte egentlig ikke noe på den før den begynte og blinke noe veldig blålys bak meg...snut faen kjørte sivil bil. Sivil Impreza, det er dårlig gjort det! hvorfor kan de ikke bruke de gode gamle KZ regga Avensis og Primera. Nå kan man ikke stole på snuten lenger heller nå. Den har vært lenge, er som regel i drammen og lier, men den er ofte på tur i asker og bærum. er vel denne du tenker på : Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 haha... nok en politibil i Buskerud med KH 25XXX Registrering... Alle politibilene jeg har sett, har den registreringen... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølla Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Den har vært lenge, er som regel i drammen og lier, men den er ofte på tur i asker og bærum. er vel denne du tenker på : Yepp.. Det som var litt tøfft var vel han som kjørte bilen var litt oppdatert på biler. Første han sa da da jeg kjørte ned ruta var:"Det er vanskelig og kjøre 80 i 8`rn ser jeg" Siter 86` Sierra Cosworth, original Motorsport 96` BMW 328 Hamman demo bil 02` Evo 6 og 04` Evo 8 99` Ferrari 355 F1 Spider 06` Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 rundt i drammensområdet har vi både den imprezaen, pluss en litt eldre sølvgrå en som går som sivil. virker som det ikke er unormalt andre steder i landet heller. synes det er ganske greit at de bruker litt samma biler som sivil jeg, da trenger jeg bare tenke politi så fort jeg ser en, har jo ingenting å tape på å bremse ned når jeg aner en mistanke Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig78 Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 O.T: Jølla, var det deg jeg lå bak fra Rykkinn ned til Sandvika tirsdag ettermiddag? Bare lurer :) Siter Kjører en For Det Meste 99' Subaru Impreza GT med bare to dører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg