xGrape Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Hva med å lage en tråd med folks erfaring med ulike nettbutikker innen styling, så det blir enklere å velge når man en gang trenger noe? Jeg kan begynne: AutoSpar: flinke til å svare på mail, rask postgang og bra levert. Noe ventetid (ett par uker) på lykter som ikke var på lager. Flinke til å holde meg oppdatert på status når jeg spurte. Maxam-Tuning: en del lengre tid på å svare på mail. Har venta over en måned på lykter nå, men ser ut som problemet ligger hos leverandøren (FK). Maxam virker helt ok på lagervarer. BS Bildeler: heller ikke helt flinke til å svare på mail og holde en oppdatert på status. Roter mye med betalingsmåter og tar for evig lang tid for å få ting avgårde, selv etter at betalingen er foretatt og varen(e) er på lager. Men lave priser:) Mobilsentrum: superraske på å sende ting avgårde. Har bare kjøpt ting som er på lager da. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 streetdesign: svarer fort på mail, hygglie' i telefon:P autospar: rask levering da jeg kjøpte ting derifra iallefall, ikke noe negativt Powerzone: grei service, varene tar litt tid, men var varer som ikke var på lager tho', tar tiiiiid før de svarer på tlf! slang inn noe jeg:) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rozzy Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Norskbildelsenter: Jeg er veldig fornøyd med de, rask levering (ca ei uke) men jeg bor langt mot nord, nesten der isbjørn bor. Autospar: servisevenlig der. ringer tilbake hvis de ikke finner prisen der å da. samme leveringstid. Siter 2004 Volvo V70 1982 Mercedes G 1998 Opel Astra G 1,4 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Noen som har prøvd Styling-Tech da? Har erfart at de ikke svarer på mail, og att de sier de skal ringe tilbake, men gjør det ikke... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Hvis en admin har lyst, kan vel egentlig denne tråden flyttes til en mer logisk plass? Den er jo ikke egentlig spesifikk for Golf 3? Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg