optus Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Hvor selges den store typen spoiler under støtfanger? Må det kjøpes orginalt? Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Autospar har. Ellers så har vel Møller. Ville vel kanskje bestilt hos Møller, da jeg har hørt forskjellige ting om leveringsiden til Autospar. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 GTI/VR6 leppe du mener? Den selges hvertfall originalt, det vet jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 bor 10 min fra autospar, så jeg reiser bare innom. har noen en link hvilken det er? Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Denne http://www.autospar.no/goxpage00000002dbp952222-5.html Og denne http://www.autospar.no/goxpage00000002dbp952222-6.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Mener at den leppa som Autospar fører, er av mye hardere og ikke fullt så fleksibel plast som på de leppene Møller fører, altså originale. Så da har jo de uoriginale litt lettere får å bli ødelagt. Er billigere på Autospar riktignok. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 får innom og sjekke i morgen. hvordan er det med ting de har som er på lager? må det som regel bestilles? Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Riktig som |Massern| sier her, de plastleppene fra Autospar sprekker lett som bare det, i motsetning til de langt mykere gummileppene. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Det var det jeg mente å ha hørt også, eiriksmil. Så om du har planer om å senke litt, så kan det være lønnsomt å koste på seg den noe dyrere originalleppa fra Møller. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Det var det jeg mente å ha hørt også, eiriksmil. Så om du har planer om å senke litt, så kan det være lønnsomt å koste på seg den noe dyrere originalleppa fra Møller. Når jeg tenker over det, tror jeg Møller-leppen også er enklere å lakke opp igjen, bedre gummi, osv, tror ikke de plastleppene tåler mange ripene fra fartsdumper og fortauskanter. Hvis de i det hele tatt tåler dem, og ikke bare sprekker opp.. Den originale VR6 leppen er fet.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusMannen Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Har en liggende hvis du trenger...orginal...litt medtatt men fullt brukbar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Har en liggende hvis du trenger...orginal...litt medtatt men fullt brukbar.. Pris? Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Min vr6 leppe fra Autospar funker fint som f.. Fått juling og er oppskrapt og jævlig på undersiden men fremdeles like hel. Fornøyd jeg. Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg