pacecar Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 må slå meg på at denne ikke er pen..og jeg liker rx 7 , men det glitter greiene på panser og bak spoiler falt ikke i smak...fra max power treff.. men denne har jo skilt..så ikke denne som er spottet.... blah Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 denne kanskje? Der er den nokk sikkert ja! Aukra ja, kan sikkert stemme det, er jo ikke langt herfra det så.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 den gule fra aukra biloppretting var herlig da :D Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 to kremeksempler.. et på hvordan det IKKE skal gjøres og et på hvordan det SKAL gjøres.. regner med at jeg slipper å forklare hvilken som er hvilken :P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Den grælle rx7'en er ikke så gale. Har sett den uten spoileren, og med felger med riktig innpress og fasong så tror jeg denne blir riktig så grom! Det er jo forsåvidt en driftebil så den er rimelig potent. Skikkelig understell og ganske så nybygd motor. 380hk sa forrige eier. Men som sagt så ser den ikke bra ut slik den står nå! Trenger bare et par enkle forandringer..! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomTei Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Fant et bilde jeg har tatt av den også... Den er pen på lang avstand, men når man kommer nærmere ser man mange feil som f.eks. at breddingen ikke er sparklet over og en del kosmetiske småfeil... Snakket med en som kjenner han som har importert den og han mente at de felgene (som ligger 10 cm innenfor hjulbuene) ikke var de kjøper ble opplyst om at sto på bilen... Egentlig lå felgene helt ute ved hjulbuen og så derfor mye bedre ut... Tommy Siter 1991 Mazda 323 GTX 4*4 Turbo Prosjekt tråd : http://mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=574 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 fikk han ikke med de store felgene ? og kjøpte noen små som ikke går uttafor? det du sier? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomTei Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Slik jeg har forstått det skulle "de brede" felgene stå på bilen da nye eier overtok den, men ble visstnok lurt og de felgene som bilen er skodd med på bildet var de som fulgte med... Kan forøvrig også nevnes at bilen ble importert og at ny eier da ikke hadde så stor mulighet til å få refundert kjøpet... Men dette kan bare være rykter... Kjipt uansett da for de ser ikke særlig bra ut... Tommy Siter 1991 Mazda 323 GTX 4*4 Turbo Prosjekt tråd : http://mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=574 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Håper ikke han kjøpte den bare ved å se på noen bilder? *sukk* Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 den med svart panser... mener det er en kompis av meg sin... har nettopp kjøpt den. Bor i Kristiansund Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Javell om du meine d. så he du nokk rett. er bare rart at den til stadigheter står i lyngdal.. men du vett nok best:well :assman Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 den med svart panser... mener det er en kompis av meg sin... har nettopp kjøpt den. Bor i Kristiansund på denne er det ikke helt svart panser...er jo jalla glitter på panser og bakspoiler..:puke . likte ikke det.... er det på den da..sikkert flere med svart panser :) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 denne står/kjører mye rundt i lyngdal ja... ser helt jalla ut... hehe Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomTei Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Ser helt jalla ut er vel litt overdrevent... Vil tørre å påstå at de aller fleste av oss ikke hadde lagt oss på magen og blånektet å kjøre denne... Men når man ser hvordan bilen KUNNE sett ut så ser den jalla ut... Der er jeg enig med deg... Hadde liksom ikke kostet så veldig mye mer å fått gjort alt skikkelig... Tommy Siter 1991 Mazda 323 GTX 4*4 Turbo Prosjekt tråd : http://mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=574 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Ser helt jalla ut er vel litt overdrevent... Vil tørre å påstå at de aller fleste av oss ikke hadde lagt oss på magen og blånektet å kjøre denne... Men når man ser hvordan bilen KUNNE sett ut så ser den jalla ut... Der er jeg enig med deg... Hadde liksom ikke kostet så veldig mye mer å fått gjort alt skikkelig... Tommy kan med hånda på hjertet si at denna bilen ville jeg ikke blitt sett i rundt omkring i byen eller på "stripa" til det så er den for jalla.. ser ut som et desperat forsøk på F'n F.. hadde den vært orginal hadde jeg glatt kjørt den.. men ikke slik den ser ut på de bilda.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg