zombiedick Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Sitter her og skal kjøpe meg nytt komponentsett til min Golf III. Men så slår det meg, jeg vet ikke hvilken dimensjon de orginale høytalerene i dørene har! Er det 5 1/4" eller 6.5"? Noen som vet dette? Mener å huske at jeg monterete 4" oppe ved vinduet på dashbordet en gang, men tenkte jeg skulle sette diskantene under disse grillene. Ellers, er det samme plassen bak som framme? Har orginale griller i bakdørene også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 6,5" foran og bak. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Takker og bukker. Da kan jeg bestille idag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 tenkte på en ting. om det ikke sitter høyttalere orig i hullene er mest sannsynlig gitterene "tette" altså ikke hull. Oplevde samme på golfen til fetter Rampi. der skiftet vi dem ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg