RSG60 Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Driver å skal bestille nytt eksosanlegg fra england, og har valget mellom før og etter 92. Min er 90, så det burde jo vere lett å besille. Men jeg må jo vite alt, så jeg spurte fyren hva som var forskjellen. Han sa at forskjellen var at festene var av krok-typen på den gamle, og av stang-typen på de nye. Gummifesta for stangtypen er jo langt bedre enn de slappe ringene for det gamle, så jeg tenkte da å skifte ut festa på bilen til nyere. Kan noen bekrefte om dette stemmer., Er de festa med den brede gummi-festa på nyere modeller? Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Var hos VW og sjekka dette i delelista i dag. Og ja, det er forskjell. Det såg og ut til at festebrakettene er festa til gulvet i bilen på en annen måte. Ingen som har Prøvd å finne ut av dette tidligere? Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg