Stingah Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Gjorde det.. Men var nok rester etter klarlakken der fortsatt.. Mye arbeid forran meg i morra.. DAMN Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Nå har ikke jeg prøvd noe annet enn quick Spraylakk, men jeg synes den er grei nok jeg. Er veldig fornøyd med Svart Silkematt`en som de har.. Ellers så er klarlakken litt lite slitesterk ja.. Mulig det blir bedre med flere lag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 man skal jo ha flere lag så ja.. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 man skal jo ha flere lag så ja.. :) Trenger ikke så mange lag med klarlakk på vanlig lakk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Bruker 2-3.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg