Gjest Volvo_gutten Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Er det ikke sånne baklykter du finner på 90` 760? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 850 t5-r (T-gul) er en 96 modell er den ikke? det er nydelige biler! og noe en bør gå for! :) er det noe somer T5-r for meg, så er det 96 modellen... luksus! :) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Er det ikke sånne baklykter du finner på 90` 760? tror ikke de er helt like.. men skal ikke banne på det. 780 var "Pioneer" på mange designområder, noen ble tatt videre inn i nyere volvoer og en del ble kopiert av andre bilprodusenter. slike ting har vi sett før, som feks. da honda kopierte designet til volvo 480. greit nok, de færreste liker volvo 480, men honda likte den iallefall nok til å lage aerodeck eller hva den heter. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 hvis jeg skaffer meg en så skal jeg få den metalic mørke blå farge,Noen store fine felger med ortlig kant.Kansje noen andre fangere bak og foran.og ha den Clean! Har akkurat samme drømmen. Er helt vill etter disse 780 utgavene. Dabutcher; er der problemer med rust på bilene og hvordan holder elektronikk seg på dem sammenliknet med eldre volvoer? Manuellkassene på bilene var M46? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Har akkurat samme drømmen.Er helt vill etter disse 780 utgavene. Dabutcher; er der problemer med rust på bilene og hvordan holder elektronikk seg på dem sammenliknet med eldre volvoer? Manuellkassene på bilene var M46? hei, i bunn og grunn, er jo bilen basert på 740, så den har jo helt sikkert problem på samme stedene. prosjektbilen jeg og faren min får fikset, ved hjelp av Stein Ove og Børge, har ikke noe nevneverdig rust. Ingenting i motor-rom, som er det stedet 740 pleier å være rimelig råtten.. litt steinsprut ved hjulbuer bak og litt lakkrust inni en hjulbrønn bak.. men, det er bare småfiks.. jeg vet ikke om de er noe generellt sett bedre mot rust enn øvrige 740, men 88' tror jeg er galvanisert iallefall... Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 volvo begynte del-galvanisering i 1987 ,og hel-galvanisering fra 1990. Problemene når det gjelder rust på 740 vil jeg tro er like på 780 også. da tenker jeg på rust i gulvet der som rammevangene kommer... den 780 som Olavs far har er bra ,det eneste som er galt med den er jo innerskjermen på høyre side som har fått seg en kilevink... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg