ThAMaZTeR Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 syns man kan spare seg for 4 "effektpotter" på en bil med så lite go, og bare show.. skjønner at det er showbil, men personlig syns jeg han kunne klart seg med et eller to rør.. Spacere på hjula og, så kan denna bli riktig fin:) Lurer på hva eiers planer er for motorrom\innsiden av bilen.. Les prosjekt-tråden hans på vwaudi-club forumet du ;) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvokid Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Denne bilen hører til i Måløy.. Finner passaten på http://www.carplanet.nu sine sider Siter - Volvo 940 LT, 1997 modell - - Volvo 940 GL *Gold Edition* (solgt) - Kjør hardt, kjør stil, kjør Volvo uten tvil :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Denne bilen hører til i Måløy.. Finner passaten på http://www.carplanet.nu sine sider Hehe, forsiktig med den der... Sånn som eg har forstått det så misliker de fra Raudeberg å bli sett på som "Måløy-væringa" Men, sykt gjennomført bil:) Det skal han ha.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bambi Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Fin bil ,men det skulle vært 1.8Turbo . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///AMG Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 lå bak meg fra sannom til strandtorget der den kjørt av mot statoil. utrolig tøff bilhappyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Les prosjekt-tråden hans på vwaudi-club forumet du ;) hehe jada, har ikke lest den. så aner ingenting om planene. men foreløpig virka det rimelig standard, thats all im saying :p Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg