KræsjBangBang Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 hei! skal legge lednings nette for en kompis i en hyundai. men da jeg så etter hvor jeg kunne legge tilførselen til forsterkeren, fant jeg ikke ut hvor jeg skulle ta den gjennom torpedoveggen!:/ noen som har bilder eller vet hva som er lurest å gjøre? har ikke så lyst å borre hull:P siden det ikke er min bil. PK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Finner du ikke noe gjennomføringer så borr hull med en "antennefres" og sett inn kabelgjennomføringer, det blir strøkent:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 hei! skal legge lednings nette for en kompis i en hyundai. men da jeg så etter hvor jeg kunne legge tilførselen til forsterkeren, fant jeg ikke ut hvor jeg skulle ta den gjennom torpedoveggen!:/ noen som har bilder eller vet hva som er lurest å gjøre? har ikke så lyst å borre hull:P siden det ikke er min bil. PK Han godeste pk:D Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KræsjBangBang Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Han godeste pk:D kor mange brukera du har! han kenneth driv jo å tyne mæ førr at æ skal fikse anlegge hannes! han lars har lakt tilførseln under bil, å når han va på service sa dæm at d va EKSTREMT brannfali:/ :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Hadde samme problemet når jag la opp strøm i bilen min. Klin umulig å finne plass for å før gjennom strøm kabel. Jeg fant et hull under inner skjermen på fører og passasjer siden. Jekk opp bilen, skru av dekket, skru av evt bøy ned innerskjermen litt, da finner du en gjennomføring som er greit tilgjengelig på begge sider. Desverre har jeg ingen bilder. Men se rdtiburon.com, under D.I.Y finner du et par tråder om samme problemet, men bilder og bra beskrivelse. Lykke til! Se forøvrig innlegg under Hyundai forumet her på bilforumet:) Siter `98 Hyundai Coupe `00 Hyundai Accent Team KSR KoreanStreetRacing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KræsjBangBang Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 takker så mye! skal sjekke det ut! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 hadde et hel*etes problem med 35kvadrat på min. sattan å tranht, og ingen hull... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KræsjBangBang Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 hmmm, det hørtes jo bra ut^^ :/ jaja, jeg orker ikke å stresse. fikser det sikkert når det gamle lednings nette brenner opp:P det er ikke min bil så:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg