"URQuattro" Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 jeg får ikke brukt brush tool eller andre farge tools! det står at target channel is hidden hvordan "finner" man den? ?? hjelp!:) Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 lag en annen topic så kanskje noen svarer deg også.... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 jeg får ikke brukt brush tool eller andre farge tools! det står at target channel is hidden hvordan "finner" man den??? hjelp!:) Hvis du skal ha tak i channel må du trykke på channels i layers-paletten, og velge RGB tror jeg, og så gå tilbake:) ellers er det vel at du ikke må hide noen layers når du skal brushe! Lykke til:) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg