>Hamann< Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Hehe:D skjønner.. får kjøpe meg ei kebabtralle i stede veh.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Er dette en orange city som er laaaaaaaaaaaaaaav foran ?? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 stemmer :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 finnes det noen bilder av den a? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 håper det er greit at jeg postet de, vegard? så slipper du :P Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 denne til salgs? me vil ha :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 hehe, den er litt lav ja, Kom ikke så frem på bildene da.. men det gjør jo ikkeno.. ;) Helt greit det fredrik.. ..ja bare og kjøpe det når snø\vinter er omme... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Du er jo tilogmed så heldig at du har kromfangere.. var svarte på min :( men den foran er jo tatt av så klart.. og den bak forsvinner så fort jeg finner en pen og lur løsning på skiltlyst.. hva sier foresten biltilsynet på at jeg ikke har fangere? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 De sier nok skru på fangeren, men jeg har blitt stoppa noen ganger uten fanger på Asconaen min uten av polisen har sagt noe. Den har liksom ikke noe å si så lenge det er front-plate bakom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 drit jeg i.. hehe, Blir jeg stoppa i cityn sliter jeg vel uansett.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 meeeen, Nå ser'n slik ut :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 på tide å selge snart eller? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 bilen er hugd........... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Hvordan kan du finne på å hugge en slik bil? Eier de ikke hjerte:mad: Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 ikke jeg som har hugd den han som kjøpte den igjen av meg Jeg er jo en kjær kadett c elsker, Men når de er bulkete og rustet ser jeg ikke vits og spare på de da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg