Gå til innhold

traffikk uhell

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Kondolerer. Kan ikke tenke meg hvordan foreldrene hans har det når to av sønnene blir revet bort på så kort tid.

 

Men jeg er også enig om at det kunne vært avverga hvis han bare hadde venta et år til før han satt seg bak rattet alene...

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer.

 

 

var han alene i bilen?

 

Ja, han var alene i bilen. Leiebilen til bestekammeraten. Lurer på hvordan ordensmaktene kommer til å håndtere denne saken. Langenesveien er en skummel vei, mange som har mistet livet på denne strekningen. Han har mistet kontrollen over bilen over "hoppet", som er en skarp opphøyning av veien. Om man kjører fortere enn 130kmt vil bilen lette, og skape ubalanse i bilen. Tipper det er det som har skjedd her. Tviler på han har kjørt i rus, da han hadde sikkerhetsselen på.

 

Kondolerer til familien og alle vennene hans! Jeg kjente han ikke, men han var ikke et ukjent ansikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han var alene i bilen. Leiebilen til bestekammeraten. Lurer på hvordan ordensmaktene kommer til å håndtere denne saken. Langenesveien er en skummel vei, mange som har mistet livet på denne strekningen. Han har mistet kontrollen over bilen over "hoppet", som er en skarp opphøyning av veien. Om man kjører fortere enn 130kmt vil bilen lette, og skape ubalanse i bilen. Tipper det er det som har skjedd her. Tviler på han har kjørt i rus, da han hadde sikkerhetsselen på.

 

Kondolerer til familien og alle vennene hans! Jeg kjente han ikke, men han var ikke et ukjent ansikt.

 

ja er mange som har hoppa på den kula der. og langenes veien er den skumleste veien i heile kr.sand, ahr kjørt der to ganger og egentlig er det 80 sone der men jeg var aldri over 70..

 

kom just hjem i fra minnestund på beverly hills, utestedet hvor han jobbet.

det var STAPPFULT av folk der, både ute og inne..

 

var veldig fint der, masse levende lys, fin musikk og så hadde de fremmvisning av masser av bilder av han..

 

og ikke minst det var MANGE tårer og mye gråting..

 

Christian var en fin fyr, kommer aldri til og glemme han, har nok ikke gått heilt opp for meg enda, det virker så urealistig... :(

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår