Gjest kentiver Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Har bestilt nye foringer til bilen min, og skal bytte alle sammen. Noen som har gjort det? Er det vanskelig? Noe spesielt verktøy jeg trenger o.l? Er Powerflex jeg har bestilt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Mye kom de på? Både foran og bak? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 søk. dette er tatt opp fleire ganger Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 2300,- Ja for alle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Har et sett med Polyforinger til hele bilen. Har byttet noen på venstre side framme, de som satt der var veldig gåen. Lurer på om det er vits å bytte rundt resten av bilen? Vil helst ha den litt stivere, spesielt bak. Men de som sitter på virker som at de er i ganske god form. er orginale som står på. Har ikke Gti bakstilling, så er det isåfall vits å bytte der? Var jo så helvetes mye arbeid å skifte de foringene:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Bør vel bytte alle foringene. Ivertfall de fremste ettersom du har poly på den ene siden og org på den andre.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg