RX-7 Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Hallo! Hvis man ringer fra mobil i Norge til en mobil i Frankrike....må personen i Frankrike betale også da? Denne personen i Frankrike er IKKE en nordmann som egentlig bor i Norge liksom... Men en franskmann som bor i Frankrike og som bruker mobilen der altså :D Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Hmm.. Har bare hørt om at personen i utlandet må betale mellomlegg hvis han/hun har norsk abonnement. Har egentlig ikke peiling jeg.. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 om du ringer til et fransk mobilnr så er det jo ikke han sin feil at du ringern, og du ser at nr ikke er norsk. om du ringer en til et norsk mobnr betaler den du ringer litt om han/hun er i utlandet.... men i ferien for ca noen dager siden ringte jeg fra hellas, til opplysninga i norge:) blir det dyrt trur dere?:> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Juni 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Ok! Da trenger jeg egentlig ikke å bekymre meg over om at jeg tømmer kortet til mine veninner der da...:D Takk for den! Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Nei du kan ha god samvittighet, men å ringe opplysningen i norge fra helles det er dyrt det:D Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg