phower Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Sjekker hver dag på Mobile og Autoscout, de er ekstremt sjeldne. Det er ikke produsert så mange med venstreratt heller. Mulig det går an å kjøpe en fra England og bygge den om til venstreratt, men jeg har verken tid eller penger til å begynne på noe sånt. De er også dyr i England. Siter Just For Fun 91 Mazda Rx7 cab 87 Hilux 4x4 2,4D 83 Honda XL 250 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTI-R Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Det er flere måneder siden jeg så noen til salgs på mobile. Har vært et par innom autoscout men de forsvinner i løpet av få dager... litt rart igrunnen for det er ikke mer enn et år siden det konstant lå 5-10 stykker til salgs kontinuerlig på de sidene. Det samme begynner å gjelde for Mazda GTR. Tror verden er iferd med å slippe opp for disse bilene;) Har heldigvis sikret meg en :D Det kryr av dem i England og prisene er ikke så veldig ille. Ca3000£ for en helt standard og opp til 10000 for en skikkelig brutal en. Vet ikke helt om jeg hadde giddet å bygge om til V.ratt. Hadde heller prøvd å venne meg til å sitte på andre siden... Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Jeg har kjört Supra med höyreratt og det er stort sett bare förste timen at det er litt uvanlig. Litt ködd i bomstasjoner men ikke noen spesielle problemer ved forbikjöring. Fumler litt i döra i begynnelsen (leter etter girspaken samt bilstereoen) men det er ikke vanskelig i det hele tatt.... Litt artig egentlig.... Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg