olehenri Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 med andre ord, vti motor :P hater motorkodene til honda/nissan etc, lærer dem aldri.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s_18@CH Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 med andre ord, vti motor :P hater motorkodene til honda/nissan etc, lærer dem aldri.. hehe Å kalle det en "VTi motor" blir feil i mine øyne, og viser at en ikke vet helt hva en snakker om... Greit nok, får bare fortsette å gjøre det, men jeg kommer til å forsette å påpeke det ;) Dette blant annet fordi motoren kommer (i ulike utgaver) i flere biler enn den europeiske VTi modellen... Det blir dermed mye mer nøyaktig å bruke motorkoder... I japan har forresten modellen VTi en D15B sohc vtec motor med 130hk... Håper poenget mitt kom igjennom. :) Siter Stephan Skogen Coupe Council Member # 39 Honda Civic Coupe EJ2.1 Honda Civic Coupe EJ2.1 NA D16Z6 SOHC VTEC (Swap/Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Å kalle det en "VTi motor" blir feil i mine øyne, og viser at en ikke vet helt hva en snakker om...Greit nok, får bare fortsette å gjøre det, men jeg kommer til å forsette å påpeke det ;) Dette blant annet fordi motoren kommer (i ulike utgaver) i flere biler enn den europeiske VTi modellen... Det blir dermed mye mer nøyaktig å bruke motorkoder... I japan har forresten modellen VTi en D15B sohc vtec motor med 130hk... Håper poenget mitt kom igjennom. :) hmm, åja.. skal si b16a2 her etter:P bare folk klager for dom ikke skjønner hva det er. hehe. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg