PhunxZtar Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Hei! Har et problem jeg ikke skjønner stort av, kanskje noen kan hjelpe meg her.. Har akkurat koblet i forsterker og basser i bilen, skrudde på spilleren (som da sto på radio) og lyden dukket opp. Da var jeg kjempefornøyd selvfølgelig, og skulle sette på en cd. Men så fort jeg bytter til cd på spilleren kutter strømmen til forsterkeren. Ikke så protect kommer på, men den kutter strømmen helt. Og så kan jeg bytte tilbake til radio, og da er strømmen tilbake. Batteriet er helt nytt og måler 12,6 v hvilespenning, og dette er det samme jeg får gjennom alle ledd i hele systemet, så det skal ikke være noe galt med jordingen til forsterkeren og sånn.. Hjelp! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Hei!Har et problem jeg ikke skjønner stort av, kanskje noen kan hjelpe meg her.. Har akkurat koblet i forsterker og basser i bilen, skrudde på spilleren (som da sto på radio) og lyden dukket opp. Da var jeg kjempefornøyd selvfølgelig, og skulle sette på en cd. Men så fort jeg bytter til cd på spilleren kutter strømmen til forsterkeren. Ikke så protect kommer på, men den kutter strømmen helt. Og så kan jeg bytte tilbake til radio, og da er strømmen tilbake. Batteriet er helt nytt og måler 12,6 v hvilespenning, og dette er det samme jeg får gjennom alle ledd i hele systemet, så det skal ikke være noe galt med jordingen til forsterkeren og sånn.. Hjelp! :) Remoten på spilleren du har brukt er ment for styrestrøm til radioantenne. Du må finne annen remote. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Ah, skjønner. Det stemmer helt sikkert. *løpe ut og sjekke* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Remote`en du har brukt er ment til å styre elektrisk radioantenne og den funker bare med radio`en på, se etter om du finner noen andre remote utganger på spilleren, ellers så kan du ta remote`n via remote`n til spilleren din Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Det var riktig det :) Nå er alt igang og alt klart for rånetur i helgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg