MrKadett Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 har du nettop kjøpt bilen? Har sett den flere ganger i elverum ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Juni 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Originally posted by MrKadett har du nettop kjøpt bilen? Har sett den flere ganger i elverum ? Nei.He.He Når jeg kjøpte den var den rød,Kaputt motor og masse rust. Alt som er gjort på bilen har jeg selv gjort! Originally posted by Golfy Du må gjerne legge ut et bilde av fangeren her eller sende på mail så skal jeg prøve.... Skal legge ut et bilde i morgen. Må ta det først :-) Men hva er best. Skal jeg sette den opp mot bilen eller for deg selv? Mvh Stian Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Det viktigste er at bildet av fangeren er tatt fra omtrent samme vinkel som bilen bakfra. Mye lettere å tilpasse den da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Juni 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Hei dere. Har vært syk de siste dagene. Så jeg har ikke fått tatt noe bilde. Men legger ved et bilde av "Originalen" Mvh Stian PS: Kan du/dere fikse M3 skjørt også i samme slengen? hekk.bmp Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 "Nei.He.He Når jeg kjøpte den var den rød,Kaputt motor og masse rust. Alt som er gjort på bilen har jeg selv gjort!" Ok, Da har jeg sett kraftig feil da :o Men, Tøff er den- ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Juni 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Takker for det. Jeg har diverse prosjekter på gang, så den komme nok til å bli en god del villere. Mvh Stian Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Kul bil, personlig like rjeg ikke oransje blinklys så det hadde vært finere med hvite:D :D Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Originally posted by Rolla_RS Nei.He.He Når jeg kjøpte den var den rød,Kaputt motor og masse rust. Alt som er gjort på bilen har jeg selv gjort! Du er en jævel på å sveise rust du da eller? Skulle jeg gjerne vært også! Fint har det blitt ihvertfall! Det skal du ha! Er det no spennende under hood'n eller inni bilen også? Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Juni 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Originally posted by cREATURe Du er en jævel på å sveise rust du da eller? Skulle jeg gjerne vært også! Fint har det blitt ihvertfall! Det skal du ha! Er det no spennende under hood'n eller inni bilen også? Takker for skryten. Har sveist noe rust ja. Men det kan bli for mye av det "gode" :-) Under Hood'n sitter det en Twin Cam motor med høvlet og portet topp. Justerbar bensintrykks regulator samt 2.5" eksos. Ca 145-150 hk Vesentlig bedre moment enn originalt. Interiøret er under arbeid. Dørene og sidene er trekt i hvitt samt Fake skinn og hvite speedometer skiver. Legger ved et bilde.Men som sagt er den under arbeid! Mvh Stian Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Juni 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Interiøret! Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Stilige seter:D :D :D Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Skitgrymt! :D Gleder meg til å se ferdig resultat. Tøft at du har gjort alt selv! Selvgjort er velgjort, er det ikke det det heter!? :) Keep those pictures coming! Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Juni 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Noen som har prøvd seg på fangeren? Er litt spent! Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Var blitt virkelig stilig den der, det skal du ha. Liker egentlig ikke de corollaene, men denne var virkelig fin.... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Var blitt virkelig stilig den der, det skal du ha. Liker egentlig ikke de corollaene, men denne var virkelig fin.... fin langt ifra, men langt ifra fin:) eller hva sier du stian? hehe... noe e den DØD sombrero Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg