Gå til innhold

Veldig stygg ulykke, Hamar.

Ranger emnet


whiplazh

Anbefalte innlegg

Ulykken skjedde i begynnelsen på en sving.. må ha hatt ganske høy fart, har skjenet over en gang og sykkelsti, ned i grøfta og deretter gjennom/over muren.. Det har også vitner rapportert.

 

 

1.465937.1147370945!img465897.jpg

 

Artikkel hos NRK

 

Fy faen steika a gitt:eek: .... dette er oppe ved flyplassen dette eller??

var det en bil/folk herfra eller,noen som vet noe om det?

Jeg bor i vognveien.... hmmm

 

Så luftambulansen landa nedi byen i stad,var akk der da det landa. Huff,får håpe det går bra med de etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fy faen steika a gitt:eek: .... dette er oppe ved flyplassen dette eller??

var det en bil/folk herfra eller,noen som vet noe om det?

Jeg bor i vognveien.... hmmm

 

Så luftambulansen landa nedi byen i stad,var akk der da det landa. Huff,får håpe det går bra med de etterhvert..

 

er ved voldjordet Raymond.. noen hundre meter før avkjøringa til gjennvinningsstasjonen på flyplassen ja..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å se det på bilder er ekkelt.. men å faktisk se slik i virkeligheten er 10 ganger værre! går skikkelig inn på en å se et slik vrak

 

Var ikke så pent nei, kom som nr. 6 jeg og kjærsten, hun begynte å brekke seg litt når vi passerte.. Var blod på mesteparten av frontruta samt dashbord. Mens jeg konsentrerte på hvor onkel blå dirigerte meg. Er ikke noe jeg vil se igjen akkurat. :(

Nå - '92 VW Vento VR6

[x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v

[x] - '90 VW Golf II GTi G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 24 år gammel kvinne er overført til Ullevål Universitetssykehus med alvorlige skader etter ei trafikkulykke i Hamar i 19-tida torsdag kveld.

 

To menn, begge 33 år gamle, ble også fraktet til sykehus med skader etter ulykka. De to ble begge sittende fastklemt i bilen.

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, ja, my mistake.. men fort har det uansett gått...

 

Var innom og kikket på ulykkesstedet på vei til jobb i dag.. var LAAANGE skrensespor ja..

 

men jeg hadde nesten rett med tanke på den sykkel- og gangstien.. bilen har kjørt oppover fra AKV (for de som er lokalkjent), fått skrens i en svak høyresving, skjenet opp på gressplenen på høyresiden som skiller veien og sykkel- og gangstien, deretter skjenet tilbake tvers over vegen, ned i grøfta og gjennom steingjerdet.. artikkel i Hamar Arbeiderblad i dag, hvor det også slås fast at farten har vært høy, men at de ikke vil spekulere i HVOR fort før undersøkelser har blitt gjort..

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det jeg også Fredrik.. er jo et lite søkk i svingen der.. så mulig at han har fått sleng på ræva pga av det og så opp på gresset eller noe.. men samma kan det være.. det har gått fort.. en person ligger på ullevål og tilstanden er ustabil.. så vi får vente med å si noe mer før situasjonen er avklart tenker jeg.. forøvrig sier lokal avisa at det er to på 28 og ei på 23 ikke to på 33 og ei på 24 som tidligere nevnt.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det var i en lang slakk sving har den nok sluppet med ræva. Det er en kjent sak med ITR....

Og siden han kun har hatt bilen 6 dager, kjente han den jo ikke så godt. Har sikkert sluppet opp gassen eller bremset. Har selv hatt et par slike episoder, særlig når bilen var ny. Nå er jeg obs på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og siden han kun har hatt bilen 6 dager, kjente han den jo ikke så godt. Har sikkert sluppet opp gassen eller bremset. Har selv hatt et par slike episoder, særlig når bilen var ny. Nå er jeg obs på det!

 

Been there done that... itr er skummel bil å kjøre hardt første tida om man ikke er kjent med den...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår