Spanjis Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Kjører Sierra 2LBAC 85mod, har lånt den vekk et par dager og når jeg fikk den tilbake fikk jeg høre at den hadde stoppet noen ganger, de trodde det var på grunn av lavt turtall. Tok meg en kjøretur i dag da den stoppet, regnet med det var på grunn av for lavt turtall, kjørte 2min til før jeg mått stoppe å vente på grønt lys, men der stoppet den helt. Ikke ville den starte heller, hører at det sviver litt, men ikke nok til å få start på den. Trodde først det var batteriet som var flatt, men det viste litt over 12V, så det er jo i toppstand. Kan det være startmotoren? Hvis den er gåen, skal det svive i det hele tatt da? Siter Passat 1.8 Highline 98-modell Sierra 2.0L / BAC 86-modell - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 hvis du hører at startern går rundt så er det ikke den, det kan godt væra tenningslåsen din som er slitt, da får du ikke starta bilen, men da skjer det ingenting foran ser, kun lys som kommer på. ikke no kinning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spanjis Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 jeg hører den går runt et par ganger før den dør helt... får lys i displayet og alt annet eletrisk fungerer fint. hmmm... nå husker jeg ikke helt om jeg hørte noe kinning, skal hente bilen senere, så får teste da... håper jeg ikke har fått bot :S Siter Passat 1.8 Highline 98-modell Sierra 2.0L / BAC 86-modell - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 kan jo være startmotoren din da..har hatt samme problemene før jeg også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nultz Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Kan være batteriet som ikke klarer å levere nok strøm til startmotoren, selv om spenningen er der kan jo batteriet være gåent.. Eller coilen som er defekt så har batteriet tatt kvellen mens du har prøvd å starte;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg