nikko2k Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Hei. jeg har forelsket meg i leon. har ordnet penger osv, noen som vet om noen til salgs? er dette noe ngode biler? mye meil me de eller?:hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zi0n Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Er jo en del til salgs på Finn.no. Spørs hvilken modell du vil ha og hvor mye penger du har å legge i det. Jeg har ikke hatt mye trøbbel med min i løpet av det året jeg har hatt den hvertfall. Er vel som med alle biler, er noe problemer men ikke spesielt mye med denne :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Har ikke hatt min så veldig lenge, men er skikkelig fornøyd med den. Morsom og digg å kjøre. Ellers har vel de ca samme typiske feil og problemer som Golf 4 og A3. El vinduer, luftmengdemåler.. disse ser jo greie ut:) http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7539230&sid=5aWR2b8Iz939970&pos=1&tot=24 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7490828&sid=5aWR2b8Iz939970&pos=3&tot=24 Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko2k Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 tenkte på en 1,6 eller 1,8 uten turbo. er d noe å anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 helt grei de også. Går vel like bra som en Golf 1.6 skulle jeg tro:) 1.8 uten turbo er visst ganske slapp har jeg hørt. Tror 1.6 er ett bedre valg. Lykke til med leitingen:) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manics Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Hadde heller gått for en TDi med 90 eller 11x hk framfor 1.6....men uansett, du er ihvertfall inne på rett merke!! :) Siter Honda - The power of dreams :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blekkmannen Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Nettopp kjøpt meg en Seat Leon signo+ 1,6 16V har vel hatt den en 3 mnd tid ca. er meget fornøyd. kunne vært litt mer krutt under panseret men..men. er i allefall billigere å forsikre!! prøv å finn deg en signo+!! de har masse utstyr og det er en 1,6 liter 16V med 105hk Standard utstyr som: skinn/ alcantera interiør skinn ratt/girkule elektriske stoler El vinduer navigasjon cd veksler esp skivebremser foran og bak osv.... mye komfor og bil for en grei pris spør du meg!! ((har du råd og penger kjøper man seg en cupra R)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg