Bil87 Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Kan jeg ta ut å se på dette trustelageret? Noen bilder av hvordan det ser ut?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil87 Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Dersom det ikke hjelper å rense tomgangsregulatoren, kan det hende at hele greia er ødelagt? Er det noen måte å teste det på??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil87 Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Hva koster i så fall en ny? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil87 Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Kan ingen hjelpe? Haster! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 En ny tomgangsregulator koster ca 1200 kroner. Men prøv å rens den først. Det lønner seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil87 Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Har prøvd å legge merke til når den stopper. Når jeg kjører til skolen hver dag skjer det på de samme stedene og det er når jeg trår inn clutshen. Men når jeg får starta den igjen, så er den helt fin. Har dette noe med tomgangsregulatoren å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Høres ut som om at det er trustelageret ja.. Du må av med girkassen for å skifte det. Men når girkassen er av, tar det rundt 2 sekunder å skifte det :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg