dambo Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Har litt småfusk med poloen om dagen (1979 1,1 liter)..Det smeller i eksosen når bilen "henger" på gir, og det fusker ved lavt gasspådrag(når man såvidt gir gass).Går også dårlig på tomgang, må ha ganske mye choke for at den ikke skal dø ut..(manuellchoke).Fikk skiftet stifter for en måneds tid siden,så det skule vel være greit.Har fungert bra siden dette,men nå er det litt ute og kjøre igjen.Noen som drar kjensel på dette? Setter pris på svar og gode tips.. Anders. Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 kanskje du kunne prøvd å justert tenninga? Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Kanskje kondensatoren har ødelagt stiften igjen? Slik at den er like dårlig? ikke vet jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NOS666 Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Den trekker ikke falsk luft et sted da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Trur eg ville ha sjekka CO'en først iallefall,og kontrollert om den tar inn falskluft før en justera blandinga. Kontroller plugger. Juster tenninga og kontr vakuumklokka(den som forskyver tenninga ved gasspådrag). Ettersom du kjører endel med chok ville eg ha "blåst rein" motoren før en begynte å justere osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg