vw-vegard Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Er dette offisiell bil eller en Maybach noen har tukla med? modda. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig78 Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Har sett Maybach'en flere ganger rundt om her i Bærum, særlig Sandvika. En kompis av meg måtte ringe meg en gang da han så den bilen. "Hvis du hadde en Maybach, hadde du sitti med finger'n så langt opp i nesa at du klødde på hjernebarken da? Stående stille med ruta nede..?" Måtte le litt da. Eldre kar som kjører, bare så det er sagt også. Siter Kjører en For Det Meste 99' Subaru Impreza GT med bare to dører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Rart jeg ikke har sett den i Sandvika. men så en fet 2 dørs Impreza på torsdag eller fredag da;) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Rart jeg ikke har sett den i Sandvika. men så en fet 2 dørs Impreza på torsdag eller fredag da;) preza`en kan faktisk ikke samenliknes med en Maybach:P hehe men vet Nagil Ericssen har en.. funnet ut det. han bor i asker btw. (bodde) far var kompis med han sol liten (veit far er gammel:p) men hmm... sikkert ikke flyttet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig78 Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Rart jeg ikke har sett den i Sandvika. men så en fet 2 dørs Impreza på torsdag eller fredag da;) :hello: Sikkert torsdag, fredag var jeg full :p Siter Kjører en For Det Meste 99' Subaru Impreza GT med bare to dører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kongen_Rs Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Tinius Nagell Eriksen, schibsted milliardæren kjøpte nylig en denne Maybachen til en pris av fem millioner kroner. Siter 2005 Ferrari F430 Coupe Rosso Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig78 Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 preza`en kan faktisk ikke samenliknes med en Maybach:P Nope ! Preza'en er fetere :D Neida, Maybach'en er ganske elegant, men min drøm er en Mercedes Sprinter AMG Edition ! Veit ikke om det finnes, men om det gjør det vil jeg ha :P Siter Kjører en For Det Meste 99' Subaru Impreza GT med bare to dører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 ot: 65 AMG motoren i en sprinter hadde vel gjort susen Stig78 :) Maybach er bare herlig da :) Ville allikevel aldri kjøpt meg en sånn bil med veiene og været vi har i Norge.. (ja jeg skjønner at han har folk til å vaske den, men whats the point) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Så en maybech i moss igår også! I varnaveien.. Så du hvor den ble av...? Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 tror han dro i retning fetsund, hehe;) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 ja eg e mæ på den tar den i ei uka=) og spøtta inn di pengan som trengs tel d Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg