2fast2førr Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Tenkte eg måtte lage ein tråd om 240ane mine som alle andre her gjør da;) Kommentarer, innspill, dritt, tips, bare å spytte ut:) første bilen min Andre bilen Bilen eg har nå, men som havner på hoggern nå. Ein Mazda 323 som kjørte rett i sia mi. Så bilen blir nå kondonert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 er skaden på den siste bilen fra kollisjoen? dersom det var alt er jo ikke det noe problem å fikse da..:well men Fine biler ellers:D blir det enda en 240 dersom bilen blir vraket/kondemnert? Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Det må jeg si, jeg liker virkelig stilen du har kjørt på alle Volvoene dine! Bra at du ikke har kjørt Plas O Son veien :D Hva blir neste? 240? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast2førr Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Takk for det. Siste bilde er fra kollisjonen ja. Hadde fått retta på det ja, men det er bulka samme sted på andre sida også, for det var ein luring som sparka inn. Da er det lissom ikkje vits. Passa bra at alt detta skjedde, for begynte å finne alt for mye rust, å feil. Kjempe glad:) Nei har alltid hata plast o son å lignans. Da er det ikkje toførti lenger.Ser ikkje ut som det passer i det hele tatt på bilene. Kan strekke meg te bross. det går ann. Liker de originale, med add-ons og spredere og den må være lav. hehe. Bare senkesett er for høyt. Må litt modifiseringer til. hehe. Ska kjøpe meg hvite blinkers bak å 3 hella med park som eg ska ha på neste bil nå. Seff ska eg ha 240. Reiser ikkje fra familien;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Veldig råe biler ja!du plukker vel av "grom"deler som snowcaps,add-on osv. før du knokser den? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast2førr Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Veldig råe biler ja!du plukker vel av "grom"deler som snowcaps,add-on osv. før du knokser den? Ja eg plukker av det eg ska ha først ja. Mange selskap som er strenge på at man ikkje ska plukke deler fordi det synker i verdi osv men det kan dom grava seg i fua med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 selge addon leppa? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast2førr Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Nei hadde ikkej tenkt det desverre. Veldig vanskelig å få tak i om dagen. Du får bestilt dem fra en svensk side nå som sender til norge å. Tror de var av glassfiber desverre. ska se om eg finn adressa igjen. Jo det var spoilershop.se meiner eg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbis Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 halloen , leide greir det med kollisjoen , skal ikkje ha deg ny bil da? ej he til salgs ;) Siter Honda Rebel Power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 fine biler:) Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast2førr Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 fine biler:) Takk for det! Kan si det samma om din;) Er på jakt etter ny 240. Bare si ifra!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Takk for det! Kan si det samma om din;) Er på jakt etter ny 240. Bare si ifra!!! ja,var synd det med 240en din.. sjekk på autodb.no der er d mye volvo:) Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg