Gjest moore Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Har kjøpt nye lykter, men får ikke ut de gamle.. Må jeg av med hele fangeren? Har løsnet de to skruene som sitter øverst, men sitter noe under og virker det som? Noen som har bilder eller noe bra tips og komme med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Sitter en liten tapp under lykten. Jeg også knotet litt med det. Regner med at du har tatt av blinklyset (om du ikke har dette samens i hovedlykten?) å etter det må du bare prøve å lirke den ut. Slik fikk jeg de ut Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 ta av blinklyset, enkel jobb.. og så sitter det en skrue inn i lykta på sida du må skru ut (bak blinklyset) fikk ut lysene fint jeg uten å ta av frontfangeren, bare vipp å riv litt forsiktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg