doffen84 Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 jeg har tenkt til å kjøpe golf,men vil ikke legge mere enn 120\130 tusen i det. hva kan man forvente...? :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 du kan faktisk få en gti 1,8 turbo hvis du leter litt,men da har den også godt ett stykke da=)spørrs hva de er keen på .....motor ell ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Jeg gav 140' for min 2000-modell TDI. Arti bil med masse moment. Den hadde riktig nok gått 160' når jeg kjøpte den. BTW: er en highline Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen84 Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 er ikke ute noe med motor,men diesel hadde vært fint... de dieselene som er på nettet har gått så langt egentlig:( har veldig lyst på klima og highline Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Hva er langt for deg? Let LENGE og se etter en TDI.. Hvor langt en TDI har gått har ikke like mye å si som på en bensin :) Kjøpte min etter mye leting. Fant en som ble solgt ut av et dødsbo. Gått 95000 og kosta meg 120 lapper.. Er ikke ille spør du meg :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen84 Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 nei det er ikke ille, men hva må man passe seg for på disse golfene. noen typiske feil ell? jeg har letet endel nå,men skal selge min passat først :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Har du tenkt å gjøre noe utav denne bilen da? Med tanke på styling etc. Motormessige feil er jeg lite flink på. Du kan selvsagt ta en kjapp titt i motorrommet å se at alle vakumslanger er like hele (var ikke det på min). Dette er en meget lett feil å utbedre, men du kan jo prute litt på det :D Sjekk at baklukelåsen er i orden. Er jo en del snakk om det her på forumet om dagen. Mange som har vært plaga med det (inkludert meg). Prøv å lås bilen og kjenn om den og ble låst. De sorte listene som er mellom siderutene og de små rutene som sitter inntill sidenerutene (bak) har en tendens til å ruste. Du kan se litt på disse (og noe man kan prute en del på) Om du har muligheten, prøv å dra bilen skikkelig ut for å se om det dukker opp noen feil da. På min er det slik at om jeg kjører i 110-120 km/t så kobler det et nødprogram inn så bilen blir skikkelig daff inntil du stopper og starter motoren igjen. Denne feilen har Merog her på bilforumet og, Møller klarer ikke finne ut hva det er så det er jo litt irriterende :( Om det er skvettlapper på bilen så se der skvettlappene møter lakk om det er rust der. Vanlig feil på de fleste biler egentlig, men iom at golf iv er galvanisert så bør ikke dette skje. Ellers så er det nå bare det vanlige når man skal kjøpe bil. Gransk bilen nøye etter bungler og lakkskader, så slipper du å bli irritert når du polerer bilen for første gang. :) Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bete Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Kjøpte min Golf 4 TDI 98/99 modell for 120k fra Tyskland. Den var gått 136k når jeg kjøpte den, men som oftest er biler fra Tyskland i bedre stand en norske. Siter VW Golf IV 98 TDI 140hk 270nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen84 Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 takker for dette,setter jeg veldig stor pris på:D tror jeg har funnet meg bilen.. hør om dette er billig da, Vw golf 2002mod gått 60k alt utsyr,navi,skinn,highline.. for 139000:d hva syntes dere, jeg tror dette er en bra pris. dette er riktig nok en 1.6l men men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen84 Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 har vel ikke tenkt til å style den no særlig, bare få kjøpt meg noen 19" felger:d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 takker for dette,setter jeg veldig stor pris på:D tror jeg har funnet meg bilen.. hør om dette er billig da, Vw golf 2002mod gått 60k alt utsyr,navi,skinn,highline.. for 139000:d hva syntes dere, jeg tror dette er en bra pris. dette er riktig nok en 1.6l men men Hørtes jo ikke så galt ut, men kommer jo litt ann på motor alternativet da. Men hørtes absolutt ut som en bra pris hvis den er strøken og i god stand;) Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen84 Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 det er en 1.6l da :( men trenger vel strengt tatt ikke mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 det er en 1.6l da :( men trenger vel strengt tatt ikke mer Tror du vil sparke deg selv litt når du finner ut at en TDI ikke er SÅ mye dyrere... Sparer så voldsomt på drivstoff-utgifter ved å gå for TDI.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 KjØp Tdi! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Kjøp GTI:) Hvorfor er alle så opptatt av å spare utgifter på drivstoff? Greit man sparer noen tusenlaper på ett år men hallo. Alle de pengene man bruker ellers på bilen, hvorfor ikke da bruke litt ekstra på bensin. Jeg hadde aldri tenkt på forbruk ihvertfall når jeg kjøper en bil. Ville aldri valgt en bil på grunnlag av det. Når jeg kjører langkjøring med min GTI så bruker den ca 0,6 i snitt på mila. Det er jo ingenting. Og når jeg kjørte på E6 til Gøteborg på søndag. Så hadde jeg en snittfart på kjørecomputeren på 130km/t og da lå forbruket på 0,8. Syntes det er veldig lite jeg. Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg