oter11 Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 har fått problemer med abs på min 91 audi 80 quattro. abs lampa lyser hele tiden,og abs`n slår ikke inn når jeg bråbremser. før når jeg kjørte sakte,og bremset,så har det hendt at abs`n har slått inn ogå(uten at jeg har bråbremset) noen som har noen tips,om hva som kan være feil Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Ville sjekket abs følerne. Hadde samme problemet på min A4 å da var den bakre gåen, dette fant de ut på Audi forhandler med måleapp. dems. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Det pleier å være en føler som er årsaken. Har opplevd det samme på Golf og Passat med ABS. Sving innom et verksted som har diagnoseverktøy, så finner de ut hvilken føler det er. Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 har kjørt litt nå,nå virker det fint igjen,så det er nok en føler som ikke er helt bra Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Noen av dere som vet prisen på disse følerne? Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Noen av dere som vet prisen på disse følerne? Lenge siden jeg kjøpte en slik....mellom 200 og 400 kroner kanskje?? Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg