Helwaron Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 kan noen modde min Golf 2 bilder finner du her http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=116167 Siter Maybe, just once, someone will call me «sir» without adding, «you're making a scene.» Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helwaron Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 ingen som vil?? Siter Maybe, just once, someone will call me «sir» without adding, «you're making a scene.» Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low-rider Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Prøvde meg litt eg... Men vett kje ka du synes :P Vett heller ikke hvordan du ville ha bilen så bare laget noe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helwaron Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 jo den var fin men kunne tenke meg en rs blå farge på hele bilen og gjerne litt senking gjerne med disse felgene Siter Maybe, just once, someone will call me «sir» without adding, «you're making a scene.» Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Kan du ikke bare gjøre slik med Golfen da? (Modd jeg fiksa i en konkurranse) Dette er gjort: 1 Senket 2 Andre og større felger 3 Breddet bakfelg 4 Bredere dekk 5 Breddet skjermer 6 Litt mørkere rødfarge 7 Emblem fri grill 8 Fjernet vindus-skillere 9 Fjernet viskere foran+bak 10 Fjernet speil 11 Fjernet passasjer stol 12 Fjernet seler (foran og bak) 13 Fjernet dørlist 14 Frontfanger fra BMW E36 15 M3 Sideskjørt 16 Airbrushed bakfanger 17 Tonet vinduer bak 18 Netting i frontfanger 19 Grøftelys 20 Klart glass i lys bak 21 Lakkert krommen i grillen 22 Fjernet dørhåndtak 23 Carbon panser Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helwaron Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 den var nice Siter Maybe, just once, someone will call me «sir» without adding, «you're making a scene.» Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 den var fanken ikke nice! g2 skal være UTEN masse plastikk! huff Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helwaron Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 den var fanken ikke nice! g2 skal være UTEN masse plastikk! huff fint folk kan ha forskjellige meninger hehe Siter Maybe, just once, someone will call me «sir» without adding, «you're making a scene.» Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg