zuhr Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Ser i serviceheftet mitt under bilens data. Lakkkode LC9Z kan dette stemme? Er det noe sted enn kan dobbelt sjekke dette? Litt kjipt om enn begynner å lakke ting, så er det feil. Golf III 96modell. Svart Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Står inni lokket til bensinhølet EDIT: eller i reservehjulsbrønnen? Nå ble jeg litt usikker på hvor jeg fant min. Hadde en webside som hadde alle kodene og, men akkurat nå finner jeg den ikke. Den har blitt posta her før... Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Ser i serviceheftet mitt under bilens data. Lakkkode LC9Z kan dette stemme? Er det noe sted enn kan dobbelt sjekke dette? Litt kjipt om enn begynner å lakke ting, så er det feil. Golf III 96modell. Svart Dette stemmer. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Fant etter litt intensiv googling:) http://www.doppel-wobber.de/farbe3.html Kjekk å bokmerke! utifra denne er lakkkoden din oppgitt som svart med perleeffekt Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 aaaaaaaaaaaaaaah =) perfekt. Takker Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 eller for å få helt riktig lakk så går du på hafnor e.l og tar en lakkskaning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impy Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Ej he samme lakk type som dej LC9Z, om blei sakt lenger oppe så he den en perle effekt i sej.. Ej lakka opp igjenn halve bilen når den blei påkjørt.. eineste forsjellen va at der va mye mer perle effekt i nye lakken.. men med en mild rubbing og polering va den nesten heilt lik :D Svart metallic holder seg veldig bra i lakken.. Siter Johnny Audi A4 2.0 Sedan 2009mod Audi A3 Turbo Quattro 225hp 2000mod (Solgt) VW Golf 3 1995mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Var ikontakt med møller nå, dem opplyste LC3Z til meg. Så nå begynner jeg å bli en smule usikker her. Andre steder enn i servicehefte samt bagasjen jeg kan lese av lakk-koden? Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impy Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Var ikontakt med møller nå, dem opplyste LC3Z til meg.Så nå begynner jeg å bli en smule usikker her. Er det noe sted på bilen jeg kan lese av dette? De møller he som info skal vere ganske så sikkert da.. me mindre den he vert lakka opp igjenn i seinere tid da.. etter dei sist hadde noe me den og gjør... Siter Johnny Audi A4 2.0 Sedan 2009mod Audi A3 Turbo Quattro 225hp 2000mod (Solgt) VW Golf 3 1995mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 De møller he som info skal vere ganske så sikkert da.. me mindre den he vert lakka opp igjenn i seinere tid da.. etter dei sist hadde noe me den og gjør... Det som er rart er at det står i servicehefte, og nå sjekket jeg i bagasjen, og der stod det også LC9Z :well Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 De møller he som info skal vere ganske så sikkert da.. me mindre den he vert lakka opp igjenn i seinere tid da.. etter dei sist hadde noe me den og gjør... Var feil i registeret til møller. LC3Z er en rød farge av noe slag. Så LC9Z er den riktige :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg