wildkin Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 x16xe, c16xe på WC. Forskjellig innsug. Er luftmengdemåler på c16xe men ikke x16xe, mens det er egr ventil på x16xe men ikke c16xe ifølge mine kilder. Kan ikke stå inne for at alt det siste der er riktig, men tror det skal stemme nogenlunde Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 kan nok stemme WC har i allefall c16xe og som du sier det er LMM på den. er nokk små forskjeller på de som igjen resulterer i forskjellen på motoreffekten. blokk og topp er iallefall den samme,hadde motorhavari på min WC og da fikke jeg blokk fra en GSi som var vraket i tyskland. I england leveres Vauxhall Corsa med 1.4iGsi men som sagt bilene er rimelig like med unntak av kosmetiske forskjeller. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 x16xe, c16xe på WC. Forskjellig innsug. Er luftmengdemåler på c16xe men ikke x16xe, mens det er egr ventil på x16xe men ikke c16xe ifølge mine kilder.Kan ikke stå inne for at alt det siste der er riktig, men tror det skal stemme nogenlunde Som Opel mekanikker kan jeg bekrefte att det er sånn det er.. Kjører selv en WC.. :D (trimmma sådan) hehe Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg