DiRtBaG Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 fett??????? http://www.abum.com/show/14627/picture_rims.html Siter Mercedes 190 volvo 460 t (prosjekt) golf GTI 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Helt rått, sett det før da, men utrolig at det går ann.. Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Kan vel kanskje karakteriseres som veldig bling bling, ja. Personlig liker jeg litt mer stilrenhet, dog. Jeg vil heller ankomme et sted og ose klasse enn at jeg har for mye penger :P Men, til rett konsept, kunne slike felger passe. Det skal jeg ikke nekte. Kul idé, selv om det jo er lite sammenlignet med de felgene som er vist med LCD-paneler over hele felgen. Det er jo litt spesielt. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Repost X trehundreogørten... Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg