LanesRazor Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Hei! Noen som veit kor man får tak i styling til en Lada Samara? eller bare lada? Siter Volvo S70 98' Subaru L1800i 89' 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Hei! Noen som veit kor man får tak i styling til en Lada Samara? eller bare lada? Prøv http://www.aalgaard-bil.no/ var en av norges største lada forhandler på 80 og 90 tallet. Har enda mye deler fra det gamle delelgeret enda Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LanesRazor Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 men har de styling deler? det er det største spørsmålet... :P Siter Volvo S70 98' Subaru L1800i 89' 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaldal Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Du kan eventuelt kjøpe en frontfanger, kjøpe litt glassfiber, lage passform..med andre ord lage styling selv. Ja, det er harry, men Lada ER harry på en god måte, nostalgisk harry :) Siter Volvo 760 til salgs. info på http://tinyurl.com/3e3ev3 Ford Mondeo 2L 16v BAP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 men har de styling deler? det er det største spørsmålet... :P Solgte styling der ja, kanskje de har noe enda på lager. Kjøpte meg en front fanger til min samara der i 2004, hadde mye styling greier i hyllene da, og tror ikke det går så mye til disse bilene, så det kan være de har enda Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LanesRazor Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Solgte styling der ja, kanskje de har noe enda på lager. Kjøpte meg en front fanger til min samara der i 2004, hadde mye styling greier i hyllene da, og tror ikke det går så mye til disse bilene, så det kan være de har enda Jeg ringte å spurte... de hadde kun originalt... noen hær som vet hvilket firma nettside på engelsk der man kan få tak i fra russland elr dær bilen ble laget? Siter Volvo S70 98' Subaru L1800i 89' 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg