WireD Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Heisann! Nå har jeg kjøpt meg sort basecolor, blue cortez pearl, samt klarlakk, alt fra HoK. Er det noen her som har erfaringer med denne lakken? Lett å legge? Tørker/herder fort? Noen spesielle anbefalinger før vi begynner å sprøyte? takker for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Heisann!Nå har jeg kjøpt meg sort basecolor, blue cortez pearl, samt klarlakk, alt fra HoK. Er det noen her som har erfaringer med denne lakken? Lett å legge? Tørker/herder fort? Noen spesielle anbefalinger før vi begynner å sprøyte? takker for alle svar. Finns ikke noe bedre :) Herd osv kommer jo ann på om du bruker hurtig herder eller ikke! Jeg bruker kun Debeer selv.. (HoK lakk) Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 jess, herder, tynner, alt er kommet fra HoK. så jeg har noe å glede meg til med andre ord...? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 så jeg har noe å glede meg til med andre ord...? :D eller du kan grue deg til regningablah Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa gsi Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Hvor bestiller dere lakk fra Hok? Internett..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 eller du kan grue deg til regningablah hehe, regninga er betalt, blei ikke så ALTFOR ille :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Hvor bestiller dere lakk fra Hok? Internett..? http://www.houseofkolor.no/ forhandler i larvik, gode priser. lakk er ikke lov å ta inn i norge med fly, og dessuten, i bunn og grunn, du sparer deg for et par hundrelapper, men med en helvetes masse merarbeid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg