V.N Racing Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Komplett motor selges m: B21AT (R-sport sats) T3 turbo m ar,63 eksos. KG Stg.2 Turbo kam. Forst. topp pakn. Ny clutch. Ny alu. intercooler. Alt av slanger å rør for montering. Har ingen historikk på motoren. 6000,- V&N Racing 98887846 Turbonetics01@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V.N Racing Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 5500,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 5500,- noen skal alltid prute.....:puke Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V.N Racing Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Som du sikkert ser, hvis du ser nøye etter. Har jeg satt ned prisen på den selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 hehe, den var ny! Men, ingen historikk som i at du ikke vet hvor den kommer ifra, eller har du bare ingen info som km.stand osv.? Fungerer den? Effekt? har en kompis som er interiert Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V.N Racing Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Hvem var ny? Veit ikke km. stand. Jeg har kjøpt meg et 242 karosseri (et påbegynt prosjekt), motoren fulgte med, men satt ikke i bilen.Jeg har derfor ikke startet den. Motoren er egentlig helt uintresan for meg, da bilen total restaureres og skal brukes på bane med en mer potent maskin. Jeg kunne tenke meg å bli kvitt den, står bare å støver ned. Motoren er tørr og fin på utsiden, ingen lekasjer, turboen kjennes bra ut, følger med ny alu.intercooler, cluch ser bra ut osv. Ble fortalt av forrige eier at den ikke bruker olje og går fint. Motoren har blitt kjørt på 1,0 bar ladetrykk. Står jo mer info på toppen av siden. Effekt ca. 180-200hk v.1,0 bar. Ingen historikk vil si det samme som at jeg ikke har kjørt den selv, har ikke rørt en skrue på den. Kompisen din kan ringe meg på 98887846... Pris: 5500,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg