Zetec Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 feil det var i leke bilen som er litt mindre en pandaen du kjøpte ;-) hihi de hadde ingen fase i expressen, så den fikk aldri de store tallen på DB-målerne som ønsket :( under 170 var det men jeg husker ikke hvor mye det var :(:(:( Lekebil? Som i virkelig lekebil eller bare en mindre bil enn pandaen, med tanke på at det var i extreme 1-2 jeg tenker på, som var klassen han stillte i, trodde ikke "power wheels" var tillatt der, men det er kanskje noen regelendringer siden da? :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 kan være jeg tar feil, men jeg mener at det var power wheels han spillte 172db med. Bonden Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 kan være jeg tar feil, men jeg mener at det var power wheels han spillte 172db med. Bonden Rekorden står oppført under EXT klassen da.. hmm Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Ikke noe bilde nei..... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Rekorden står oppført under EXT klassen da.. hmm Stemmer at Øyvind spilte det med Forden, men det var med gamle instrumentet. Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Stemmer at Øyvind spilte det med Forden, men det var med gamle instrumentet. Brukte han DD da? Eller hvem var det som brukte DD da? Fikk vite når jeg kjøte at de var blitt spilt over 170dB med.. er en 9515d Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Vil tro at det var Team Bilradiohuset som brukte de 9915 du har og de var de første i Norge som passerte 170 dB. Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dB anglia Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Vi brukte 2 stk DD 9515 C og 8 st RF BD 1000 forsterkere i sesongen 2001. Vi oppnådde 170.7 dB på dB Drag MåleMIC !!! altså før trykkføleren kom. Og vi var de første over 170 db i norge ja, skryt skryt, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg