runar Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Hei... Har lyst på pc i bilen, men vil ikke at det skal bli for stort heller. Noen som har noe forslag om åssen jeg skal gjøre det??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 synes du skal søke litt jeg! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Du kan ta deg en tur på http://www.carputer.no Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Hei... Har lyst på pc i bilen, men vil ikke at det skal bli for stort heller. Noen som har noe forslag om åssen jeg skal gjøre det??? Kjøpt deg ny bil Runar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Du kan ganske enkelt montere deg en "touch-screen" i dashbordet ditt. bak f.ex baksetene har du dataen din montert. (Å kjøpe seg alt annet en "big-tower" er en fordel) Du må jo ha en omformer fra 12v til 230v (som dataen går på), men kan ikke se noe problem i det. Ikke noe big deal dette her.. Bare å fyre inn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg