J_A_H Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 ok.. hmmm, har fått for meg at du bodde på Hamar... *skummelt* Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Oppoppopp:) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626dohc Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 int i å bytte mp3-spillaren mot ein mobil? samsung e-720 /m headset =) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Dessverre ikke.. Trenger penger og det fort. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Kjeda meg litt.. Såååå... Infinity 8" 300w short term, 100w rms. Lightning Audio 4" 90w short term, rms uvisst. (Fornøyd, du som sendte pm om specs på infinityene?) :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Priser: Infinity 8" 500kr. (Under 1/3 av nypris) Road Star MP3-spiller 500kr. Dragster midbassere 200kr Denon Cd-spiller 200kr Lightning Audio 4" 400kr. (under halv pris) Lightning Audio defekt forsterker 150kr. (Liten feil) Virker ikke som om interessen er så stor for billig bilstereo, må sikkert selge det ENDA billigere for å vekke interesse, men det kommer ikke på tale. Da beholdes det heller til vinterbil om noen måneder. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 hva er (liten feil) på forsterken? Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Antar det er en liten feil.. En morra jeg skrudde på stereoen var det rett og slett ikke liv i den mer.. Fungerte kvelden før.. Bytta forsterker, det fungerte men med masse støy. Fant så ut at jordinga var ca ikke-eksisterende pga dårlig kontakt og utbedret det. Har ikke prøvd forsterkeren i bilen siden det. Men den nye ble normal når jeg fiksa jordinga i bilen. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Bump in the morning. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Selger alt samlet for en 1000-lapp ved HURTIG avgjørelse.. Da har man mye greier for lite penger :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 kjøper hele ruklet for 200,- så skal du slippe mer bry med det:-D Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Kan bytte alt i en liten spilldings som Nintendo DS eller noe.. Trenger noe å finne på i min lille bil når jeg venter på toget etc:D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bentengen Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 mye skar du ha for 8"erene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bentengen Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 gir deg 400 for 8"erne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 400 høres ut som en deal... Skotterud.. Hmm... Trenger ikke noe av det andre da? Noe å bytte i evt? Trenger bare bli kvitt alt. Men selvsagt skal du få kjøpe Infinityene for 400 for det..:) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg