zuhr Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Tenkte jeg skulle sette på skiltplater på bil, men forje eier har muligens Limt bakre skiltet mitt. Etter jeg skrur det opp, sitter det bom fast, og det virker som det er limt. Noen tips for å få det løst? no midel etc? Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 prøvt å "sage" det løst med en ståltråd? eventuelt en gitarstreng, jeg har fått av en plate som var limt med sikaflex på denne måten da, var ikke skiltet de da, men det funka bra, kansje litt vanskeli å komme til? og om det er hard lim (siperlim eller no) så funker det kansje dårli, men bare et forslag:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Varmepistol? For å varme opp limet? Kan funke godt i samarbeid med metoden VW-HS nevner.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Jess, da jeg fjerna CL-emblemet mitt brukte jeg en gammel hårføner i den ene hånda for å varme opp, og en plastskrape (isskrape el. lign.) i andre hånda. Plast fordi jeg ville unngå riper i lakken sålangt det var mulig seff:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Varmet opp med hårføner og kjørte uten skrurer på det litt. Da var det bare å røske det av :D woho, takk! Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Pianotråd fungerer fint til å skjære løst slik. Vi bruker det på jobb når vi skal skjære ut frontrute, men du har nå fått det av så :) bra det! Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 ah okei, Ståltråd fungerte ikke så bra, mulig jeg hadde litt tynn også, den knakk av ;p Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg