rl1 Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 har bilforumet en irc kanal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 hehe :) #bilforumet.net på EFnet finner du den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rl1 Skrevet Juni 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 mkay. ;) ny på forumet vett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Det var overraskende nok, yrende med liv på IRC kanalen når jeg stakk hodet innom tidligere idag... Impressive Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 vi har en stor kanal ja.. :) 160 personer ca.. Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Og jeg er badass pimp der. FEAR Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Hvordan får man chatta der a? :confused: Trenger man noen egene programmer?? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by Brandtenborg Hvordan får man chatta der a? :confused: Trenger man noen egene programmer?? Du trenger en IRC klient. Mest brukt er vel mIRC http://www.mirc.com Alle disse spørsmål er spurt før, så bruk søkefunksjonen hvis det er mere dere lurer på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 erre ikke en kanale på undernet oxo a?? jeg fant no hvertfall en der!! hehe.. men var ikke noe liv der mens jeg var innom da!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Har ikke testet undernet, men bare EFnet... Kanskje stikke innom å se om det faktisk er noe på undernet idag da.... Når er det mest hektisk på mIRC kanalen? På kveldstid? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 igrunn er det aktivitet nesten hele døgnet... men er mest fra 4 om dagen til godt utpå natten. Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rl1 Skrevet Juni 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 trodde irc og litt på kanten g33k greier var litt tabu i bilmiljøet, men da tok jeg feil ;) Men irc er jo en grei måte å sende stuff, kontakte andre fra forumet da. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Du kan også chatte fra http://www.mirc.no ... Tabu? w00t? her (irc) er det enklere å spørre enn på forumet... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Skulle gjerne vært inne på denne kanalen men jeg får ikke koblet meg på irc, tror det er på grunn av brannmur. noen som vet hvordan jeg skal få gjort dette???? Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rl1 Skrevet August 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 åssen klient bruker du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg