Reset Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 tenke på hva det koster i frakt svineriet:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Vet ikke hvor fort du trenger å bli kvitt tingene, men den luka ville jeg beholdt, tror nok du får bedre bud enn 300,- for den om du prøver..;) Du sitter ikke tilfelsigvis på en dynamo etter denne eller (den andre) delebilen? Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 tror nok det blir mer lønnsomt for deg å skaffe hos hogger. orker ikke stresse med fraktkostnader. . osv. har jo en golf til så det er greit å ha no reservebiter:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 tror nok det blir mer lønnsomt for deg å skaffe hos hogger. orker ikke stresse med fraktkostnader. . osv. har jo en golf til så det er greit å ha no reservebiter:) Skal ikke tvinge deg til å sende noe, hehe :P Foreløpig finner jeg ikke dynamo hos hogger (trenger en 90A), så håper bare at noen sitter på en ekstra en plass.. :) Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 okå. trooor ikke jeg har 90a heller gitt.. hadde det vært så enkelt att folk kunne kommet og plukket sjøl så:-) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Jeg kjøper gti-leppa hvis du har.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 leppa gjemmer jeg bort i kjellern. Den blir nok ikke solgt.. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 hehe skrotnisse! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 hehe skrotnisse! ;) oh yeah! hehe Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 nå selger jeg bakluka for pluss minus 500kr.. mot av att den blir hentet:) P.S ..bakruta følger desverre ikke med.. bare gti ''vingen'' Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 legg ut noen "glansbilder" fra bilens yngere tider :) Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Servo på den? EDIT: Scary innlegsstatus atm :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 haha de lyktene var konge :thumb Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 legg ut noen "glansbilder" fra bilens yngere tider :) Da den var kjørbar ...den til venstre;)... Nå: Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 jaja.. Greide å legge det i den gamle posten da men.. :hvaskjera Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg