haoarox Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Dæven, du har ikke lyst å polere min bil også? For et utrolig resultat! Så senkesettet kommer på nå? Er det koni og lesjøfors? (tilgi meg hvis det står i tråden, har nettopp stått opp ^^) Hehe, hvis du vil kan du kanskje låne maskinen :thumb Ble desverre ikke koni, men lesjøfors mener jeg det var. Økonomien strakk ikke til, det å være lærling er ikke så fett :shake MEN!! Nå i helga skal jeg: - Bytte dempere - Montere senkesett - Montere ekkeftannlegg (kom ikke nå, snufs) - Montere hel-krom dørhåndtak (fra Vomaz :¤) Ellers så er krom grill, vindavvisere og snow caps snart i posten :D En liten annen ting, noen som har tips når jeg skal vaske felgene jeg skal bruke til vintern? Det er Draco 15" som er brukte, llitt skitt er det og noe sitter veldig godt.. Skal jeg bare kjøre på med asfalt-rens og tannbørste? :thumb Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Ble ikke senk i helga, men på Torsdag.. Samme med effektannlegget, ble forsinket fra Oslo, får kanskje på Torsdag.. Jaja.. Satte på krom-dørhåndtak som jeg kjøpte fra Vomaz hvertfall. Synes det gjorde seg :D Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Hehe, hvis du vil kan du kanskje låne maskinen :thumb Ble desverre ikke koni, men lesjøfors mener jeg det var. Økonomien strakk ikke til, det å være lærlig er ikke så fett :shake MEN!! Nå i helga skal jeg: - Bytte dempere - Montere senkesett - Montere ekkeftannlegg (kom ikke nå, snufs) - Montere hel-krom dørhåndtak (fra Vomaz :¤) Ellers så er krom grill, vindavvisere og snow caps snart i posten :D En liten annen ting, noen som har tips når jeg skal vaske felgene jeg skal bruke til vintern? Det er Draco 15" som er brukte, llitt skitt er det og noe sitter veldig godt.. Skal jeg bare kjøre på med asfalt-rens og tannbørste? :thumb Altså, han mente vel Lesjøfors fjærer og Koni dempere da. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Ingen som skjønte det da? :P Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Dra ned på bunker oil ned ved brua i tromsø å spør om de har s1 eller mobil sol på spray flaske det er stoff som riv sikkelig i næsa det! Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Hæ? Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Da var senkesett og ekkektanlegg på! :D Rotet mitt Kutta'n rett av Thorstein (thklinge på forumet) hjelper til Fjærer og dempere på plass bak (rakk ikke ta flere bilder av denne jobben) Ble "monroe" gass bak og olje foran. Fjærer er av merket "kelin" elns? Resultatet! Me like Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Nå er det ikke så mye igjen av planene mine ser jeg.. Krom grill, snow caps og kalipterlakk er alt i boks nå :D Noen ideer forutenom motorbytte som kommer etterhvert? Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Dritfin bil:thumb Har du vurdert bagasjeroms vinge eller takvinge eller begge deler?hehe Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Takk! Joa, bagasjeroms-vinge hadde ikke vært så dumt :D Men er ikke noe jeg vil betale så mye for akkurat nå, har ikke råd til det.. Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Ingen volvosjeler fra Tromsø som skal kjøre rundtitull i dag? :> Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 kom deg til skjold ;) så kan vi slå av en prat ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Det skal du ikke se bort ifra en dag :D Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 hehe, kom før jeg dimmer da:P mulig jeg skal til tromsø en helg eller no, kan sende deg pm da. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Ja gjør det! :thumb Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg