haoarox Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Ble mye ball med den dekk bestillinga. Endte opp med 185/65-15, helt greit det også :) Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Kjøpte basskasse i går fra "Powerbyvolvo", spesielt lagd for å passe en 240. Den riktignok stor med virkelig ordentlig lagd. Nå ska jeg ordne mere i bagasjerommet mtp kabler og slikt, så det blir riktig pent. Skru forsterkeren fast i siden på kassa bak der f.eks. Han som har lagd den befinner seg et sted her på forumet men jeg vet ikke hvem det er enda i skrivende stund :p 12" Sub Som dere ser tilpasset 240 Store bassrøret akkurat der den skal være Så forrsten er amazon i dag.. Måtte stoppe å prate med eiern :D Godt å se en slik ordentlig bil iblant Bestilt senkesett og gassdempere også nå, wohoo!! \o/ Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Ingen kommentarer til kassa? :wonder Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Jeg får vel kommentere kassa da. Ser jo grei ut den, men jeg ville heller ha bygde egen eller fått taki ei kasse som passer under hatthylla, får mye bedre plass til andre ting da. Men det er min mening. Forresten det var noen kjent med den Amazonen, er det ikke noe på forumet her som har eid den? Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Jeg får vel kommentere kassa da. Ser jo grei ut den, men jeg ville heller ha bygde egen eller fått taki ei kasse som passer under hatthylla, får mye bedre plass til andre ting da. Men det er min mening. Denne kassa går jo også inn under hattehylla, men du mener vel _bare_ under hattehylla og ikke i hovedrommet? Sant det blir bedre plass hvis man har en slik løsning men jeg trenger ikke akkurat den plassen ;P Masse plass på sidene og i baksetet hvis jeg skal på lang tur med bagasje. Forresten det var noen kjent med den Amazonen, er det ikke noe på forumet her som har eid den? Det vet jeg ikke, har posta på amazon området også. Får bare vente å se om noen skriver om den ;D Her er tråden om den Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Den kassa var vel heller en dårlig løsning på annlegget ditt synes nå j, ville heller ha gått for kassa under hatthylla, og evt med elementet inn mot/gjennom midtarmlenet... men men, ellers pene bilder og nice amazon!:) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Tenker på at basskassa går kun under hatthylla ja. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Den kassa var vel heller en dårlig løsning på annlegget ditt synes nå j, ville heller ha gått for kassa under hatthylla, og evt med elementet inn mot/gjennom midtarmlenet... Den står jo rett mot armlenet som du kan se på det ene bilde da. Eneste at den ikke er _bare_ under hattehylla. Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Den står jo rett mot armlenet som du kan se på det ene bilde da. Eneste at den ikke er _bare_ under hattehylla. ja, ser det, men hvorfor ikke ha HELE kassa under hatthylla, og med elementet mot midtarmlene, så basser`n er synlig gjennom der... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 lag deg bannpasskasse:) så lager du bare til noe så du får bassen inn i cupeen i bilen, eg hadde slik kasse tidligare i min 240, kan no sjå om eg finner måla:) synst ikkje det er noe fint å høre dunk dunk og når dei kjøre forbi hører en kor det skrangla hehe men er no du som bestemmer ka du går for:) men fin bil du har:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Er heller ikke noe fan av skranglinga. Hadde vært fint hvis du fant de måla ja! :D Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Det blir bra vettdu. Venter selv på bostøtta slik at jeg kan vurdere et lite lån til ny 240. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Er det ingen som kan ha snow caps til min 240? Ikke av den lange typen men 2 korte. Det hadde gjort seg på bilen min nå :D Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Har du hørt med Volvo da? Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Nei, har ikke det. Tenkte jeg skulle høre her først. Kanskje noen i nærheten har noe liggende =) Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg