haoarox Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 SELGES! Kom med tilbud! Dette er altså kjerra mi! Og selvfølgelig en 240 :D 1990 Volvo 240 2.3GL (tatt med mobilen) Til nå har jeg: - Hvite blinkers rundt hele - 17" Eiker1 felger m/Simex 215/45 - Senka 40mm - Gassdempere bak, olje framme (endrer dette etterhvert) - 2,5" Simons effektanlegg - Komplett BOSS audio system (mp3, 12" sub, 2stk 6x9, 2stk 4") - Lett soting av bakruter, solskjerm i bakruta - Hel-krom dørhåndtak - Hel-krom grill - Røde terninger!! ;) Planene videre er: - Røde bremsekaliptere - Snow caps - Volvo emblem i felger (bort med "eiker") - Lakkering av speil, leppa og evt. snow caps - Vinge - B230FT/FK :D Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Vil du ha så mye krom som mulig? Jeg sikter på det motsatte! Hehe... Men du har i allefall en veldig fin bil! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Vil du ha så mye krom som mulig? Jeg sikter på det motsatte! Hehe... Men du har i allefall en veldig fin bil! :D Takk! Jeg prøver kjøre litt "pimp" stil ;P Har du bilde av din? :) Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Velkommen til forumet! Damn, fin i lakken den bilen din! Syns krommen står godt til fargen, men ville allikevel ha lakka alt krom svart jeg da. Men det er det som er så bra med bilverden! Ingen liker det samme. Keep em pictures coming Senk hadde vært en idè? Med vindskjerm, mener du gangsta caps? Speila i samme farge som bilen hadde også gjort seg Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 You read my mind :D Skal lakke front leppa og speila i samme farge. Senking er også på lista, men ikke så fryktelig mye. 17 tommera subber fort oppi hvis jeg har fart i en dump. Ja kanskje det heter gangsta caps? Hvordan tror du en lakestrapp hadde gjort seg? Planer: - Senksett +nye dempere - Ekkeftannlegg (ikke noe über stort) - Røde bremsekoni ;P Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Hei!rå bil...Det er sikkert vind av-visere(vet ikke helt hvordan det skrives) du mener...behold chrom'en du,det er pent på rød farge...:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Laksetrapp er tøft, men den så jo litt mer "moderne" ut enn mange andre 240`er, så vet ikke hvor bra det ville blitt jeg.. Jeg ville prøvd iallfall Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 En kompis av meg har det, kanskje jeg skal photoshoppe litt :tannløs Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Dette var en RÅ 240!!! legg ut flere bilder a! Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Få på Lesjøfors 40-45mm og godkjenn det! :) Nok senk det! Veldig pen bil, og velkommen! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Ligger flere bilder på siden hans, den som står i signaturen Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 meget pen bil :) har du LH 2.4 eller 2.2 ? tenker på ang motor bytte. Har du sett hva som er under crome listene dine på hjulbuene? behold cromen du :) er meget pent på den bilen :) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 You read my mind :DSkal lakke front leppa og speila i samme farge. Senking er også på lista, men ikke så fryktelig mye. 17 tommera subber fort oppi hvis jeg har fart i en dump. Ja kanskje det heter gangsta caps? Hvordan tror du en lakestrapp hadde gjort seg? Planer: - Senksett +nye dempere - Ekkeftannlegg (ikke noe über stort) - Røde bremsekoni ;P skal ikke kjøre fort i humpene!!! Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 vertfall ikk med eiker felgene - da disse er produsert av Bremykt A/S :P Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 meget pen bil :) har du LH 2.4 eller 2.2 ?tenker på ang motor bytte. Har du sett hva som er under crome listene dine på hjulbuene? behold cromen du :) er meget pent på den bilen :) Mvh Erik så ny bil har 2.4 ! Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg