espen19 Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 noen som vet hva problemet er når han ikke girer før han kommer på ca 5000 omdreininger? har prøv å slakke vaier framme med gassvaieren men fikk dt ikke noe bedre til! noen som kan hjelpe meg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 http://www.mercefreaken.com Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Du har selvsagt ren og fin olje og filter på automatkassen? Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Drage Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Hei, har nylig byttet kasse på min mb 230, ødela den forrige ved en heftig burnout.. kassa slura på turtall mn rykte til etter en stund med rusing.. Slurer kassa både framover/bakover? Har du "burna" med den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Hei, har nylig byttet kasse på min mb 230, ødela den forrige ved en heftig burnout.. kassa slura på turtall mn rykte til etter en stund med rusing..Slurer kassa både framover/bakover? Har du "burna" med den? sånn ble min også..så jeg solgte den jeg..hihi.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Du har selvsagt ren og fin olje og filter på automatkassen? Det er viktig ja ;) Kanskje den girer sent når du setter den i revers også? Eller er det som du beskriver eneste symptom? Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg