Chris_ Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Noen som vet hvordan Nye Audison Lrx serien er i forhold til den gamle? Noen som vet noe om den i det hele tatt? Har prøvd å letet litt på nettet om den men finner ikke noe. Mulig jeg er dårlig til å lete :) Siter 99' Opel Astra 1,6 16v Sport Stv x 89' VW Golf GL x 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 You suck. I rule. http://iceaudio.no/images_produkt/montering/10213-Audison_LRx.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Ikke for å skuffe deg men det der har jeg funnet for lenge siden. Jeg tenkte helst på om noen har prøvd ut eller om det finnes noen testresultater ett sted sombrero Siter 99' Opel Astra 1,6 16v Sport Stv x 89' VW Golf GL x 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Hehe :) Det fant heller ikke jeg... Ikke kommet mye tester da regner jeg med... Er noen forhandlere for Focal/Audison her som sikkert kan fortelle mer om slikt... Nei jeg skal ikke ha Audison, går for ny Focal forsterkerne jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg